Tisadg 13/4-10

Hej!!

 

Idag åkte vi ihop till jobbet. Jag började tolv och Örjan 9,30. Så det blev lite väntan för min del, men det gick bra. Först satt jag och läste en stund, sen gick jag lite i affärer. Jag blev lite sugen på att köpa en svart kavaj som jag hittade på HM. Får se om det blir att köpa den när lönen kommer.

 

När Örjan slutade vid fyra åkte han hem och hämtade upp Pontus och åkte in till stan igen för Pontus skulle in till Lazerdome. De plockade upp mig på jobbet vid kvart i sex ( jag gick en kvart tidigare) och så åkte vi in till stan och lämnade honom. Det var meningen att vi skulle ha skjutsat hem Pontus också och då skulle vi ha åkt ut till Örjans pappa under tiden, men det var en annan förälder som var med där som han fick åka med istället. Då kunde vi åka hem istället. Vi stannade på Skokanonen och köpte skor åt Örjan. Det blev en födelsedagspresent från hans föräldrar eftersom han fick pengar av dem när han fyllde. Vi gick även in på CityGross och kollade lite och käka ett par korv.

 


Nu tittar vi på tv. Om en timme är det Desperate Housewifes…yes det är bra!!



 

Fin färg på blomman. Jag var bara tvungen att ta med den.

Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0