Tisdag 6/4-10

HEJSAN!!!


7-13 var tiden idag. Vi åkte ihop till jobbet och två bilar hem eftersom vi slutade olika tider.

Jag gjorde pannkakor som vi åt till mat. Det ska jag aldrig göra om igen för det gick inge bra...
Jag gjorde den första smeten för tjock...tog bara hälften av den mjölk det skulle vara. JAG KLARAR JU TA MIG FAN INTE AV ATT GÖRA NÅ`T RÄTT!!!!!!! BLIR SÅ FÖRBANNAD PÅ MIG SJÄLV!!!



Har varit ute med Isak en stund på eftermiddagen. Vi tog fram leksakerna till sandlådan, som han lekte med ett tag. Jag passade på att kratta lite löv. Det var rätt skönt ute så jag fick ta av mig jackan efter en stund.

Örjan kom hem straxt före fem.

Hörs!!

Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0