Tisdag & Onsdag 20-21/4-10

Hej!!

 

Igår jobbade vi som vanligt. Örjan var snäll och hämtade Isak på dagis när han slutade vid fyra. Jag jobbade till sex och det var skönt att kunna åka direkt hem då.

Småungarna hade ätit när jag kom hem. Bella och Isak var ute och studsade. Örjan var precis klar med maten. Köttgryta och sallad. Det var jättegott.

 

Idag var jag ledig. Örjan jobbade mellan nio och fem. Vi hann iallafall äta frulle tillsammans och det är ju alltid mysigt!!

Jag städade lite när han hade åkt och gjorde en äppelpaj. Pappa, mamma och Syrran kom vid tio. Jag klippte mamma och så fikade vi. Det var trevligt!!

 

När de hade åkt gick jag och Vicky till Konsum. Isak cyklade. Det tyckte han var kul. Första turen i år och inte den sista.

När vi kom hem var Isak och jag ute ett tag. Det var inte så skönt ute för det småregnade lite.

Jag lagade pasta och skinksås till middag. Örjan åt sallad när han kom hem.

Nu har vi kollat på hockey. Det blev förlängning igen, spännande!!

 

Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0