Torsdag 15/4-10

Hej!!!


Igår såg det ut så här när vi skulle äta ute. Det smakade bra!

 

Vi gick en promenad igår kväll. Det var härligt. Jag hoppas att vi kommer igång nu ordentligt. Vi har anmält oss på jobbet till en komigångaktivitet. Vi ska göra nå´t pulshöjande 45min två, eller var det tre gånger i veckan??....Så skriver man upp på en lapp vad det är man gör…och så får man nå´t med jämna mellanrum när man säger till Harriet. Jättebra sätt så att man kommer igång!!

 
Lite blåsippor såg vi.                                               Foto: Örjan


Jag slutade klockan tre idag. Klockan fem åkte jag från jobbet… Vad gjorde jag egentligen?? Handla lite…fika lite med Örjan…ja o sen var visst klockan så mycket!! Jag har köpt två baden baden (Fan, vem har kommit på det fula namnet….hahahha…baden baden….HAHAHAHA)

 



Nu ska vi kolla på finalhockey mellan DIF o HV71….heja Djurgården….



Snart kommer Örjan hem…..

 


Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0