Torsdag 22/4-10

Hejsan!!

 

Imorse var det inte roligt att titta ut. Det snöade och hade snöat så det var helt vitt ute!!! Gud så himla tråååååkigt!! Det är fortfarande vitt på gräsmattan. Ja än är det tydligen inte vår, tyvärr.

 

 

Jag plockade godis idag. Det gick rätt bra faktiskt. Klockan två var Örjan, jag och några till på ”Vargmöte” uppe hos Lennart. Speedwayen börjar på tisdag och tisdagen efter är första hemmamatchen. Vi ska dela ut flyers där och hitta på lite olika aktiviteter hela säsongen.

 

Jag hämtade Isak när jag hade slutat klockan tre. Därefter handlade vi och Evve kom efter ett tag också. Örjan slutade klockan fyra och då var vi nästan klara.


Här sitter jag och ska precis börja skriva dagens blogg.

Vi åt lite middag när vi kom hem och nu sitter vi och kollar på hockey. Det är himla kul faktiskt, bara man har ett lag att hålla på.


Fin solnedgång!!

Nu ska vi kolla klart på hockeyn.

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Heeeej! Förstår inte hur du "orkar" plocka godis! Smågodiset måste ju slinka ner hur lätt som helst. Pust stånk o stön!

2010-04-23 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0