Torsdag och fredag 8-9/4-10

HEJSAN!!!

 

Jaha nu har jag lite att skriva igen.

Igår jobbade jag först från 7-12, sen efter att jag hade ätit lunch så åkte jag och några till på jobbet till Stockholm. Det var jobbigt att lämna Örjan. Jag tänkte hela dan att jag säkert skulle börja tjuta, men jag kunde bita ihop.

 

Vi som åkte hade vunnit en omröstning om bästa arbetskamtat. Det var över 40 st som hade blivit nominerade så det blev lottning på vilka åtta som skulle vinna.

Vi checkade in på hotellet på Hasselbacken, sen gick vi och åt trerätters på Ulla Winbladhs restaurang. Jag åt toast till förrätt, potatisgratäng och nån stek som jag inte kommer ihåg vad den hette till varmrätt, sen till sist marängswiss till efterrätt. Snacka om att jag var proppmätt efter all den maten.

Vi hade tre timmar på oss att äta och det tyckte vi var väldigt gott om tid. Det var det visst inte. Vi fick stressa som tusan för att hinna till Björn Skifs show som vi skulle se. Tur att det var nära dit. Vi hade precis satt oss till rätta när det  började!!!

Showen var jättebra!!! Efteråt tog vi några drinkar på hotellet, sen blev det natt natt.

Jag och Cissi delade rum, men trots trevligt sällskap så kändes det ensamt. Det var jobbigt att sova ”ensam” men natten gick rätt fort ändå som tur var.

Imorse blev det jättegod hotellfrulle sen gick jag Cissi och Maria på stan till halv tre då vi åkte hem. Jag köpte en ny klocka, som jag kanske sätter in bild på nån dag, nu orkar jag inte.

Örjan jobbade fortfarande när vi kom tillbaka till stan vid halv fem. Jag letede upp honom det första jag gjorde och det var härligt att se han igen efter så lång tid….över ett dygn.

Mamma och pappa kom straxt efter och lämnade Isak. Han hade varit snäll och hade haft det bra hos världens bästa mormor och morfar!!!!!

Vi började att handla och Örjan kom rätt snart och så hjälptes vi åt.

När vi kom hem lagade vi mat. Det blev hamburgare. Det var jättegott men vi blev asmätta i alla fall jag och Örjan.

 

Nu sitter jag och skriver ifatt lite blogg och kollar ( eller lyssnar) lite på Talang 2010.

 

Nu blir det lite fredagsmys.

 

Kramkram!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Kikki

Härligt att Ni hade det bra i Stockholm! Ha en trevlig helg! Kram Kikki

2010-04-09 @ 21:26:00
Postat av: Syrran

Låter som att du överlevde en natt utan Örjan :D Va lite orolig där i början... Kram kram

2010-04-10 @ 06:11:09
Postat av: Cissi

Hej du..!

Du kunde ha sagt till att du kände dig ensam..jag kunde ha hållit om dig :) Vi ses på måndag KRAAM

2010-04-10 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0