Fredag 3/12-10

Hej hej!!

Igår var mamma och pappa här en sväng och hälsade på.

Jag hade bett dom köpa med värmeljus och det gick åt. Fy fan vad kallt!!!!!

Men med lite värmeljus, ett extra element och en brasa i öppna spisen så blev det betydligt varmare.

De frågade om de fick ta med sig Isak hem och för mig fick de om han själv ville. Det ville han så klart.

När de hade åkt gjorde jag lite mat. Köttfärssås och spagetti och sallad. Gott!!

Evve var här en stund och åt med oss, sen skjutsade jag bort henne vid halv åtta.

Idag har det inte varit lika kallt ute... skönt det!!

Örjan slutar fem idag och idag ska jag göra köttfärslimpa. Se hur det går. Jag har adrig gjort det förr.

Kram!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0