Tisdag 23/2-10

Hejhej!!!

Herre Gud va snö det har kommit!!! Helt sanslöst. Idag kom det lite till.

Nu vill vi ha vår. Jag såg att det ska bli 4 grader varmt på lördag. Det är ju rena rama sommarvärmen jämfört med vad det har varit de senaste två månaderna!!


Här är våran häck (granhäck alltså :))





Idag har det gått bra på jobbet. Ögge hade maten klar när jag och Isak kom hem.
Det blev köttfärssås och pastaskruvar. Det var jättegott.
Jag la Isak strax före halv nio och efter gonattsagan somnade han gott.
Vi har kollat på OS, men än har det inte blivit några medaljer till Sverige.

Nu är Ögge uppe och solar och jag ska gå upp och lägga mig....nej just det jag måste duscha först....jobbigt. Imorrn blir det en hektisk dag. Jag ska baka, städa och få besök....blogga...laga mat...Kul att ha nåt att göra iallafall :)

Hörs!!!

Kramar








Kommentarer
Postat av: Syrran

Vem kommer till dig på besök då? :) Ja är inte nyfiken... Kram

2010-02-23 @ 23:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0