Tisdag den 16/2-10

Hej hej!
Här börjar med en Kanariebild. Solnergången tagen från hotellet.
Skapligt mycket man längtar tillbaka!!








 

Idag hade vi lite sovmorgon. Jag började 12 och Ögge 9.30. Idag åkte vi inte ihop. Då skulle jag ha fått vänta 2,5 timme innan jag började och Ögge skulle fått vänta i 2 timmar på att jag skulle sluta ikväll.

Jag hann med att hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen innan det var dags att åka. På väg till jobbet stannade jag till på Djurmagasinet och köpte lite ljus till våra fiskar. Lysröret i akvariet gick sönder förra veckan så fiskkrakarna blev väl blinda av ljuset nu när de äntligen fick lite ljus i tillvaron igen.


På jobbet har det varit lugnt. Vi hann med alla vagnar, så jag plockade litekex o knäcke och upplivade lite gamla minnen. Tyvärr så var inte Ögge på köttet så jag hade ingen snygging att titta på…Som tur var kom han förbi när han slutade ute i Fastfood så att vi kunde ta en fika innan han åkte hem.

Timmarna går verkligen inte lika fort när inte han är i huset, men när jag kom hem så var middagen klar och det var ju gott! Det blev starkt kryddat kött i tomatsås och sallad till. Sen hade han varit så gullig att han varit och köpt semlor som vi åt till efterrätt! Det var jättegott!


Nu har vi kollat lite på OS och vi tog ett guld i skidskytte! Kul och spännande!
Nu är det dags att gå och lägga sig.

Kramar på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0