Torsdag 25/2-10

Hejhej!!

 

Inatt har varken jag eller Örjan sovit speciellt bra. Jag har säkert sovit även fast det inte känns så.

Jag släppte först av Örjan vid jobbet och åkte sen bort med Isak till dagis. Örjan började kolla på kvartsfinalen i hockey på jobbet och jag kollade också en stund när jag hade skjutsat Isak. De förlorade tyvärr.

Jag slutade klockan två, handla, hämta Isak och åkte sen hem.

Vi samåkte in och så fick Örjan åka med Sune och Inger hem. De kom till oss och grattade Timmy och Evve. Vi fikade och hade det trevligt.  Tyvärr så glömde vi att ta kort….

 

Nu kollar vi på OS. Det har varit stafett för damer. Sverige kom femma och det var tydligen bra för det var nån eller några reserver som fått hoppa in. Det är himla kul med OS tycker jag. Jag håller samtidigt på att lägga in de bilder som Örjan har förlorat i sin blogg får se om det funkar.

 

Det har visst börjat snöa igen...det ÄR verkligen inte klokt. Det kommer aldrig bli vår....


Tyvärr gick det inte att vrida bilden rätt, men det är iallafall en Gullviva.

Snart ska vi kanske se på ”En annan del av Köping” på datan. Det brukar vara roligt att se på faktiskt. Tobbe är min favvo, men de andra är härliga också!

 

Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0