Lördag 19/6-10

HEEEJ!!!!!

Idag var det fint väder till att börja med, sen blev det molnigare tyvärr. Vi gick upp vid nio och efter frukosten försökte Örjan få iordning på avloppet.


Det gick väl sådär. Vi får nog ta hit nån avloppsrensare...

Vid två åkte Örjan, jag , Vicky, Bella och Isak upp till Rejavallen och kollade på fotboll. Det blev 1-1.
Rejmyre gjorde första målet 5 minuter innan matchen var slut och Krokek kvitterade precis innan domaren blåste av. Jag och ungarna åkte lite tidigare sådet missade vi tyvärr. Vi åkte hem och kollade när Viktoria och Daniel gifte sig.
När Örjan kom hem var han ute en stund. Bella badade och Isak lekte med en boll. Örjan busade lite med han och det tyckte han var kul.


Här har han precis sparkat iväg en boll.

Nu ska jag lägga in ett före och ett efter kort få se om det syns vad vi har gjort.

Före


Efter

Ja givetvis så ser ni väl antagligen att det står nårga solstolar där istället för en tvättställning.
Men så är det rensat på gräs runt trädäcket och det var det inte på den tidigare bilden. Det blev fint tycker jag, (fast vi gjorde det inte idag)

Nu är det snart dags att sova!!

Nattnatt på er!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0