Måndag 24/5-10

HEEEEEEEEJJ!!!

Nu är det väl många som blir glada att jag äntligen skriver igen!!!!

Så här låg vi väl större delen av dagen i söndags. Skönt med slappardag ibland!


Bella, Isak och jag tog en promenad till affären i onsdags. Pontus och Bella var hemma och hade studiedag.

Örjan och jag åt frulle på trappen på morgonen innan han åkte till jobbet, mysigt!


Isak med sitt spel. Det blev inte mycket spelande den här veckan eftersom vi var ute så mycket.

I lördags var vi ute hela dagen. Örjan var duktig och klippte gräs och jag började rensa ogräs i "rundeln".

Så här såg det ut innan jag börja. Efterbilden kommer i höst när jag har rensat klart....:)


Isak fick åka med en sväng. Det tyckte han var skoj!

Nu ska vi kanske kolla på en film " Prison Break".

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej de va inte igår!!

De va mig en stor "rundel" De är bara att ta spaden och gräva upp och sen i med ny jord. De håller ja på med på våran plätt ute på gräsmattan ;) Kram

2010-05-25 @ 09:33:17
Postat av: Cissi

Hej!

Se där ja...då var du tillbaka igen!!!

2010-05-25 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0