Söndag 9/5-10

Hejsan!!!

Isak vaknade straxt efter sex idag....jag sa till honom att han skulle forsoka sova en stund till. Det hjalpte som tur var. Han vaknade igen vid kvart i nio. Skont med lite sovmorgon.

Nu har det hant nagot med tangentbordet sa jag inte kan skriva bokstaver med prickar over. Jag vet inte vad jag har gjort for fel...skit ocksa....

Efter frullen akte vi med Pontus pa fotbollsmatch utanfor Finspang.

Har ar i bilen pa vag dit.


Den glade chaufforen!!!!!

De glada i baksatet...

Matchen gick bra. Det slutade 4-3 till Rejmyre!!

Har ar Pontus pa vag att attackera!!!

I pausen hann vi nastan med att fika. Det var gott.

 Vi kom hem straxt fore tva. Da borjade Ogge med maten. Han gjorde en fantastiskt god korvgryta!!!

Vi har varit ute och gatt en svang. Det ar alltid skont att rora pa sig!!!

Jaha om det ar nan som vet hur vi far tillbaka vara prickar far ni gana skriva i kommentarer hur man gor. Istallet for de bokstaver det ska bli sa blir det [ ' ;   De tre sista bokstaverna i alfabetet alltsa....

Hors en annan dag!!

Kram pa er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0