Lördag 20/11-10

HEJ HEJ!!!!


Idag sov vi ganska länge. Örjan gick upp tjugo över nio och jag sov till tio.
Ricky har sovit bra och det är ju skönt för mig att få sova lite.

Vid klockan två kom Örjans syrra, man och barn och två kompisar till dom som även Örjan känner.

Vi fikade lite och det var trevligt.

Vid halv fem hämtade jag Evve i Vistinge. Hon hade varit hos Sune och Inger och fotat när de gjorde marsipanfigurer. Det är julmarknad här i Rejmyre om två veckor och då ska jag och Örjan stå och sälja dom.






Evve följde med hem hit. Timmy var här och käka.
Vi käkade kebabgryta och potatismos.

Nu har vi kollat på "så mycket bättre" och det är så jättebra tycker jag!!!

Snart är det dags att sova!!

Kramar!!!
Närbild!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0