Lördag 27/11-10

Hej!!!


Igår orkade jag inte skriva nåt så det blir idag istället.


Jag ringde till pappa igår förmiddag och frågade om de ville komma och fika. Mamma var inne i stan och simmade med morfar och hjälpte honom att handla så han skulle höra av sig när hon kom hem.
Pappa sa att syrran skulle ner till Norrköping och hämta Nicole (äldsta brorsdotter). Så jag skickade ett mess till henne och frågade om de inte kunde stanna till på kaffe på hemvägen och det ville de.
Pappa ringde tillbaka till mig och sa att de kommer förbi en sväng. Så strax före två kom de allihopa...trevligt!!!

Det var kul att träffa Nicole också för det var ett tag sen!!!

Örjan slutade klockan sju. Jag lagade kycklinggryta till han kom hem. Sallad blev det till det och det var rätt gott. Vi kollade på idol och det var bra. Rätt person åkte ut !!

Idag jobbar Örjan också.....så himla tråkigt!!!! Han slutar klockan fyra så han kommer ju hem rätt skapligt.

Jag ska tända lite mer ljus. De jag tände i förmiddags börjar brinna ut nu och det går åt värme i den här kylan. Det är riktigt kallt...inte skönt alls!!!

Min äldsta bror Niklas har varit här med sin fru Isabell, och ett av deras barn Judit, och Isabells dotter Kajsa.

Vi fikade.

Niklas och Ricky.

Isabell och Ricky.

Kajsa och Ricky.

Judit och Ricky.

Det var trevligt att träffas. Det blir inte av så ofta att man ses, men ibland så.

Nu är det dags att mata Ricky och sen ska jag förbereda maten tänkte jag. Idag står det hamburgare på matsedeln...med bröd. Gott tror jag!!

Hejdå!!!

KRAMAR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0