Måndag 22/11-10

Hejsan!!

Idag blir det en kort blogg utan kort.

Tråkmåndag...jag skjutsade in Isak till dagis idag och nu ska inte han och de andra barnen vara här på en vecka. Det är lika tråkigt och jobbigt varje gång!!

Pontus och två kompisar till honom åkte med in till stan. De började skolan vid tio och jag skulle lämna Isak vid nio så det passade bra.

När jag lämnat alla barn åkte jag till jobbet och handlade lite.

Imorrn börjar Örjan jobba igen, tråkigt. Önskar vi kunde vara hemma båda två.

Det har snöat inatt och idag. Örjan gick ut och skottade efter frullen. Evve kom ner också och gick med oss och mötte Bella och sen till Ann och fika. Trevligt!!

Hörs!!


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0