Måndag 29/11-10

Hej!!!

Igår var det snöigt värre...usch, men det var ju advent så det passade ju egentligen rätt bra.

Vi var inne och handlade och så skulle vi ut till Sune och Inger med varsin kebabrulle till oss. Men vi blev så försenade att vi bara hann åka ut och lämna maten sen åka igen för vi skulle se på hockey.

Det var synd för det hade varit trevligt att träffas en liten längre stund.

Hockeyn vann Hästen mot Mariestad på straffar....Hästen ledde ett tag med 3-0 men tappade det tyvärr!!!


Ricky på sin andra match i sitt 18 dagar långa liv...:)
Lite konstig bild. Jag skulle nog ha vänt på den!!


Tekning....

På vägen hem hämtade vi hem Isak från Simonstorp. Jag och småttingarna hoppade av hemma med matvarorna och Örjan åkte bort och hämtade Pontus och Izabella. Vicky kommer imorrn.

Vi tände en massa ljus så det blev lite varmare och så drack vi glögg och senare drack vi varm choklad och åt smörgåsar till...

Idag är det ännu kallare än igår...-10 grader var det vid nio. Vi trotsade ändå kylan och gav oss ut och åkte lite pulka.


Men det var mest Isak som åkte. Jag och Ricky nöjde oss med att titta på...eller jag tittade på och Ricky sov...

Sen gick vi till konsum och handlade chokladkalendrar. De var slut inne på jobbet (10kronors) när vi handlade igår. Vem är det som inte kan beställa så det räcker??! Ja just det...det var ju jag.....

Nu har vi käkat lite lunch.

Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0