Måndag 8/11-10

Hej!!

Idag blir det en tråkig, kort, blogg utan bilder.

Jag sitter invirad i filtar i fotöljen. Jag har sovit en stund. Har ont i huvudet och i halsen. Känns även som att magen mosar revbenen och mellangärdet. Till råga på allt har jag en jäkla halsbränna!!! Dessutom har jag en Baby på tre, fyra kilo i magen som gör kullerbyttor, känns det som, och som inte har någon större lust att komma ut verkar det som...
Stackars Örjan som får komma hem till den här tjocka gnällkärringen...
Det är bara en timme kvar till han slutar så jag får ta och peppa upp mig lite tills dess :)

Imorse skjutsade jag in Isak till dagis till klockan nio.

När jag hade lämnat honom åkte jag till en däckfirma i stan som jag pratat med förra veckan om vinterdäck till Opeln. De sa att jag skulle komma in i veckan för de trodde de hade några som passade, men tyvärr inte. Det är bara att leta vidare...

Jag hade tid hos barnmorskan klockan elva och kom dit redan tjugo i tio. Jag frågade om hon hade tid med mig lite tidigare och det hade hon. Det var ju bra, slapp jag vänta så länge!!
Allt såg bra ut och på torsdag har vi tid uppe typ vid bb där de ska kolla om de måste sätta igång eller om jag får gå över tiden ännu mer... Förhoppningsvis har det satt igång innan dess, men det är ju bara tre dagar kvar. Vi får väl se.

Jag var hemma här klockan elva. Då åt jag en tidig lunch, sen somnade jag.
Skönt med en tupplur, men jag tror jag behöver en till...Jag ska försöka släpa mig ut till köket och hämta nåt att dricka och några panodil. Se om huvudvärken kan gå över iallafall.

Jag har druckit julmust och det var gott. Det blir nog ett glas till.

Hoppas inte vi hörs imorrn utan att vi är inne på BB då!!

KRAMAR!!


Kommentarer
Postat av: Ögge

Men älskling , jag älskar att komma hem till "min tjockkärring" å du är inte gnällig , bara härlig , jag älskar ju dig.

Kram Ögge

2010-11-08 @ 21:41:39
URL: http://orjanlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0