Onsdag 3/11-10

Hej!!!


Jaha då var den STORA dagen inne. Idag ska Baby för första gången se dagens ljus...
Tyvärr kommer det nog inte ske idag. Det borde kännas mer i så fall. Finns det någon som har något bra tips vad man kan göra för att få igång det?

Jag har i och för sig fått endel tips.

Mamma sa att tvätta fönster kunde sätta fart på det, men det är jag nog för slö för...skyll dig själv då tänker ni nu....

Idag gick jag upp kvart över sju. Jag kan inte sova speciellt länge. Det är inte likt mig.
Jag gick ner och bryggde kaffe och dukade fram frulle, sen kom Örjan ner. Det är trevligt med den här mysstunden i soffan, med frulle framför nyhetsmorgon.

Pontus var redan uppe när jag kom upp. Han skulle åka med en kompis och fiska, kul!

Örjan började jobba vid nio.

När han hade åkt skrev jag en lista på vilka jag skulle ringa och kontakta idag. Jag hatar att ringa folk jag inte känner...Nu är det klart iallafall och då känns det ju faktiskt rätt bra att ha det gjort.

Grannen ska kolla på bilen idag. Antagligen behövs det en ny växellåda. Att det alltid (känns det som) är nåt problem där det är nån bil inblandad...konstigt!!

Nu ska vi se om jag orkar gå en liten promenad. Det kanske får Baby att vilja komma ut :)!!!

Hörs antagligen imorrn med!!

Kramkram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej du !!



Gå inte på det där om fönsterputsning..Den pröva jag!!

Lycka till gumman

2010-11-03 @ 13:28:24
Postat av: Catarina

Tycker du ska hålla dig på marknivå så du inte står och ramlar ner från något...prova istället och typ beställa en klipptid och andra saker som du gärna vill ha gjort innan baby kommer...jag hade en klipptid och E kom 2 dagar innan, visserligen var det 10 dagar för tidigt men jag bokade klipptiden för att jag ville hinna innan. Och vipps så var hon ute



Kram

2010-11-03 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0