Tisdag 16/11-10

HEJ HEJ!!!!                                                                                                                                           2


Igår blev det visst ingen blogg, som ni kanske märkte.

Idag skjutsade jag in Isak till dagis till klockan nio. Det var några grader kallt och det var rätt halt. Efter att jag lämnat honom åkte jag till Åby och köpte vinterdäck till Opeln. Så nu är det bytt och klart. Skönt att inte behöva tänka på det mer.
Nu är det bara den andra bil f**n som behöver fixas....


Tänk att jag har blivit tvåbarnsmamma!!! Här är min två pojkar!!





Mycket bebisbilder blir det!!! Svårt att låta bli att ta kort.



Ganska små fötter...man kommer nog inte tycka de är lika söta om 20år....




Nu är Ricky hungrig så det är väl bäst att han får lite "mat".

Kramar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej vännen!!

Ett jätte Grattis till din lille guldklimp.

Hoppas du mår bra..Vi kunde tyvärr inte komma idag,Philip har halsfluss(skitkul) igen.



Men hur har ni det nästa vecka då?? Har Örjan börjat jobba då ;) Hihi

Tisdag börjar jag kl 16 tex.



Ha de så länge o mys nu Kram till Er

2010-11-16 @ 14:08:55
Postat av: Syrran

Gud vad stolt Isak ser ut.. :) Ja kanske kan komma ut någon dag? Går av i morgon bitti.. Kram

2010-11-17 @ 02:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0