Tisdag 9/11-10

Hejsvejs!!!

Igår kom Örjan hem vid halv fem. Han hade slutat lite tidigare och varit inne i skivaffären en sväng.
Jag var nästan klar med maten och det blev gott faktiskt. Vi hade strimlat fläskkött i nån färdig sås med italiensk smak på. Idag blir det samma men med Balkan sås?!?! Balkan...undrar hur det smakar? Jag ska steka köttet sen slår jag på vispgrädde och så får det stå och puttra ett tag på spisen. Till det blir det kokt broccoli tror jag.

Innan maten igår sa Örjan att det vore skönt att ha våra riktiga täcken och ligga och mysa med i soffan...efter maten gick jag upp och hämtade det åt honom och så här skönt var det.

♥♥ Se så söt han är !!! ♥♥



Det blev att fortsätta slöa framför tvn igår kväll. Jag hade lite sammandragningar, men inte mer än tidigare...och det blev inget inatt. Idag har jag haft ganska regelbundet under hela dagen så det närmar sig väl även om det går segt...och det blir väl inget inatt heller även om vi är många som hoppas :)

Imorse åt jag och Örjan frulle ihop, sen när Örjan hade åkt till jobbet kom syrran och då bjöd jag henne på frulle samtidigt som jag åt min andra...gott.

Det hade börjat snöa lite grann när Örjan åkte och när han kom innåt stan hade det snöat mycket mer där...och nu har det hållit på hela dagen så nu ser det ut så här här.

De säger att den här vintern ska bli värre än förra.....hur nu det kan vara möjligt...jag trodde inte det kunde bli värre.



Syrran hjälpte mig att ta fram våra snöskyfflar och fortsätter det så här kanske vi får skotta oss ut i natt...:))

Vi tog en promenad också upp till Konsum. Jag tror det är typ en kilometer fram och tillbaka, men det var vad jag klarade av :)

Nu ska jag vila en liten stund innan jag börjar med maten!!

Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0