Torsdag 4/11-10

Hejsan!!!

Igår eftermiddag blev det lite pyssel. Isak degade lite.



Jag började sätta in bilder som jag framkallat. Det ska bli ett sommaralbum tänkte jag.
Det är kul att ha bilder i album, roligare än att ha dom i datan bara.


Det blev långt ifrån klart men jag har iallafall börjat.

Idag har det varit jättefint väder . Jag och Isak har varit ute.
Först gick vi en promenad upp till brevlådan och la på ett brev.


Isak åkte sparkcykel.

Sen när vi kom hem krattade jag löv. Isak lastade i några lass i sin skottkärra som han sen tömde.
Han hjälpte mig även att lasta i stora skottkärran med löv som jag sen åkte och tömde.

Jag höll på och krattade i en timme ungefär. Det var ganska jobbigt, men kul för det blir fint på tomten.

Jag har en del jag ska göra härinne nu. Det är väl bäst att jag kör igång.

Ha det bra !!!

Kramar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0