Torsdag 25/11-10

 

Hej!!!

Imorse blev det lite mys innan Örjan åkte och jobbade.


Här passar de på att gosa lite innan det var dags för pappa att åka till jobbet.


Örjan var ute och skottade innan frukosten.

När han hade åkt började jag stryka lite julgardiner... Det har tagit typ hela dagen och ändå har jag bara hunnit med köket.

Vi var ute och gick en sväng också. Jag slängde lite plast i återvinningen och handlade några saker på Konsum. Det var kallt men det snöade inte och det var ju skönt!

När vi kom hem fortsatte jag med adventspyntet.
Jag får nog fortsätta imorrn för jag är inte klar...

 

Nu kom Evve och Hanna förbi för att hälsa på Ricky.

Snart kommer Älskling hem, äntligen!!!

Kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0