Lördag den 30/10-10

HEJ HEJ!!!!

Jaha då har den här veckan nästan nått sitt slut. I början av veckan trodde jag det skulle bli en väldigt lång vecka, men dagarna går ju...

Nu sitter jag och kollar på nyhetsmorgon. Håkan Hellström är gäst. Han är för jäkla bra!

Nu sjunger han "Jag vet vilken dy hon varit i " tror jag den heter.

Förut sjöng han "Två steg från paradise" också en asbra låt.

Örjan jobbar. Det är tråkigt. Speciellt när det är en lördag som han inte brukar jobba...han slutar klockan fyra så om sex timmar är han hemma... Jag saknar honom!

Vad ska jag hitta på att göra idag, då? En maskin tvätt är igång och det blir väl troligtvis inte den sista.

Kanske jag ska sätta ihop spjälsängen och bädda iordning den så Baby har nånstans att sova när den kommer...

Igår åt vi lite mat när Örjan kom hem från jobbet. Därefter blev det att titta på idol. Det var bra tycker jag och den rätta åkte ut!






Här är en jättefin bild från i somras som Örjan har tagit.

Nu ska jag ta tag i dagen!! Ha en trevlig helg allihop!!

Kramar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0