Tisdag 19/10-10

Hej hej!!!

Imorse ringde klockan 05,45. Jag hämtade Evelyn vid klockan sex. Vi hämtade en kompis till henne i Finspång, sen skjutsade jag in dom till tåget. De ska åka till Turkiet med skolan. Någon slags studieresa är det och de ska vara borta en vecka.

Riktigt höstväder är det ute. Regn och rusk!! Tur att jag blev uppmuntrad med ett paket från min älskling igår. Jag fick ett par svarta benvärmare. Jättefina med snörning längst upp.

Jag ska inviga dom sen när jag åker in till stan och hämtar Isak på dagis och käkar lunch med Örjan.

Han köpte även en Babymössa, gullig!

När jag kom hem imorse efter att ha skjutsat Evve käkade vi frulle ihop. Kaffet var klart, äggen stekta, diskmaskinen urplockad och grytorna diskade....är han inte underbar mannen i mitt liv??


Här är från i somras. En av väldigt få dagar vid poolen på semestern.



Idag passade det sig så bra att Örjan kunde skjutsa Isak till dagis.
Det kändes konstigt att vara kvar hemma när de åkte iväg!

Nu ska jag börja förbereda maten. Potatis, stekt kött, sallad och sås. Vi får se vad jag hinner göra. Jag ska lämna skräp och handla lite också innan jag ska luncha med Örjan....Stressigt att vara ledig!!!

Hörs!!

Kramar!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej du!!



Körigt att vara "mammaledig"..skönt för dig!! Vi måste hinna med att ses oxå Kram på dig o klappa magen

2010-10-19 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0