Tisdag 26/10-10

Hej!!

Äntligen sitter jag med påsen med praliner i soffan och mumsar och tänker på ♥Örjan♥
Jag fick den igår när han kom hem från jobbet.


Mums.....han tyckte jag kunde ligga och mumsa hela dan men jag plockade iordning lite först och tvättade och vek lite tvätt som jag sprang upp för trappen med...:)

Igår byggde Örjan lite på Vickys rum.

Det är kul när han sätter gips, för det blir sån skillnad och det ser ut som att det händer så mycket!!

Jag hade lagat mat till han kom hem igår. Det blev en sorts Moussaka, rätt gott.

Jag gjorde LCHF kex också. Tyvärr blev de för salta och fastnade i smörpappret, men Örjan tyckte om dom ändå.

'

Jag plockade in i garderoben idag.


Det såg ganska rörigt ut ett tag och jag ångrade både en och två gånger att jag över huvud taget satte gång med det här!! Jag är långt ifrån klar med garderoben, men nu är det lite mer ordning där inne och hallen utanför är också iordning nu.


I stort sett iordning. Det står lite gips och spånskivor kvar som Örjan snart har användning för.

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa och äta praliner och tänka ännu mer på ♥Örjan♥. Han finns ju i o försig i mina tankar hela tiden, men lite extra nu ♥ 

Ha en fortsatt bra dag!!

KRAMAR!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0