Måndag 15/8-11

Hejsan!!

Då var den första jobbdagen avklarad!! Det gick rätt bra. Man kommer snabbt in i det igen.
Det känns att man inte är van att gå upp halv sex... Efter lunchen blev jag döseg :))

Det blev som jag trodde... två säljare pratade om jul idag....Ja det gäller att vara ute i god tid!! Lite väl god tid :))

Jag kom hem vid kvart i fyra. Örjan o Ricky stod på altan och väntade på mig.
Vi käkade lite rester sen gick vi ut o Örjan började plocka isär Golfen. Som tur va kom Ola förbi o hjälpte till. Tyvärr verkar det som att det inte funkar ändå...

Nu har vi kollat på CSI. Jag sitter i fotvatten...sen blir det duschen och sängen...skönt!!





En sommar bild :))

Kram o godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0