Fredag 7/1-11

Hejhej!!


Jag hade tagit en del bilder med mobilen idag som jag skulle ha i bloggen, men jag raderade dom i telefonen innan jag kollat så de kommit in i datan... De hade förstås inte kommit in i datan :(
Så det blir en äldre bild...


Han fyller två månader på måndag :)


Idag har vi varit uppe på Anns café och träffat Rickys syssling Malin för första gången. Hon var jättesöt :) och så liten. Ricky blev stor i jämförelse....
Två kilo skillde dem åt ungefär. Det är mycket på så små bebisar :)

Jag råkade somna med Ricky i soffan på eftermiddagen och vaknade strax före klockan sex.
När vi vaknade fick han mat och sen badade jag honom. Det tyckte han var skönt :)

Nu ska jag göra några kvällsmackor tills Örjan kommer hem om cirka två timmar.

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0