Lördag 8/1-11

Hej hej!!!


Idag gick Örjan upp lite tidigare än mig och Ricky. Vi kom väl ner vid klockan nio och då var kaffet på, gott.

Efter frukosten gick Örjan ut och försökte ta bort is från taket.

Medans han gjorde det bytte jga sängkläder åt Ricky och rensade klart i min garderob. Det blev några påsar med kläder att kasta i UFF eller nåt.

Ricky tycker det är kul att sitta i sin stol ibland.



När Örjan var klar på taket gick vi upp till Ann och fikade.

På vägen hem köpte vi tidningar i kiosken och sen var vi inne i Konsum och köpte hollandaissås och chilicheesedoodles.

Vi åt potatismos och lax med olivrörefyllning som vi hade såsen till. Det var gott!!

Efter maten somnade vi alla tre en stund. Det var skönt med en liten nap på eftermiddagen.

Imorgon är det hockey och innan det ska vi hämta hem Isak. Jag saknar honom!!! Väldigt mycket!!!



Nu ska jag leta fram lite godis. Jag är sötsugen. På måndag börjar det nya livet. Då måste vi ta tag i våra kroppar så de blir smala och fina till Kanarieöarna :)


Vi hörs!!!

Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0