Måndag 17/1-11

Hej hej!!



 I helgen har det varit full fart.

I fredags bjöd vi in Nisse, grannen, på tacos. Det var trevligt!


I lördags kom Örjans föräldrar vid elva. Sune hjälpte Örjan att snickra och Inger var mitt sällskap när jag badade Ricky och så lekte hon med Isak en stund uppe på hans rum :)

Klockan tre kom mina föräldrar också och så åt vi middag allihop.
Det blev ris och skinkgratäng.

Vid halv fem åkte Sune och Inger och en stund senare kom först Mange och sen kom Niklas, Isabelle, Kajsa och Judit.
Det var trevligt.

Här är Ricky innan vi ska gå på promenad i fredags.


Här är Isak full fart i backen!!



Nu är det måndag igen och en hel vecka utan honom :(
Tråkigt!!!


Syrran och Johan var här en sväng tidigare. Det var trevligt. Jag åt lite kaffebröd fast jag inte borde, men det fick bli det istället för frulle :)))

Nu kommer Örjan snart hem. Då blir det kaffe och bars tror jag. Skönt att slippa laga mat:)

Höres Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0