Måndag 3/1-11

Hej!!!

Igår kom Örjan hem strax före halv tio. Det gick visst bra att inventera och det var ju skönt att
han kom hem ganska skapligt i alla fall.
Jag blev ensam några timmar med Ricky när Örjans barn åkt till deras mamma.


Mys i soffan med Ricky och lite chips!!



Imorse började Örjan klockan sju och då gick jag och Ricky upp.



Här kollar Ricky på tv medans jag passade på att dammsuga o torka golven.

Nu är det riktigt fint här hemma.

Vid klockan tolv kom syrran hit. Jag gjorde en köttfärspaj som vi åt till lunch.
Det var gott!
Här sitter hon och myser med Ricky.

 

Det var trevligt!!!



♥ Sötnos ♥

Nu ska jag vila en stund fremför tvn innan ♥älskling♥
kommer hem.

Hej då så länge!!!

kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0