Söndag 2/1-11

Hejhej!!

Jaha jag trodde det skulle bli mycket skrivet nu när jag är mammaledig. Så blev det ju inte direkt...jag har inte haft tid. Det låter ju konstigt, men nu ska jag göra ett nytt försök.

Idag har det varit lugnt. Det blev lite sovmorgon, fast jag har ju varit vaken några gånger inatt förstås... det lär väl dröja innan man får sova en hel natt utan att vakna :)

Fast 4-5 timmar i sträck, som det är nu , är väl godkänt???
Han är ju inte ens 2 mån den lilla plutten :)




Örjan åkte in occh inventera för en timme sen ungefär...tråkigt! Hoppas det går fort så han kommer hem snart. Evve var med honom. Hon ville tjäna lite pengar. Vem vill inte det....helst skulle jag vilja vara stenrik och kunna köpa vad man vill och kunna åka var man vill...härligt det vore!!

I vår åker vi iallafall till Kanarieöarna.
Så härligt det ska bli!!





 ♥ Min Lilla Gulleplutt ♥






♥ Min Mellan Gulleplutt ♥






♥ Min Stora Gulleplutt, Mannen i mitt liv!!! ♥


Jag älskar dem så himla mycket alla tre!!!! 


Nu ligger Ricky och sover här bredvid mig och när han vaknar är det matdax! 

Vi har börjat ge honom lite ersättnning för han har varit väldigt lessen mellan matningarna och det verkar som bröstmaten inte räckte till. Nu är han gladare och håller sig mätt längre.



Nu har han vaknat så det är bäst han får mat!! 

Hejdå!! 

Kram och ett gott nytt år på er!!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0