Torsdag 6/1-11

Hej!!!

Igår var Ricky och jag iväg till mina hemtraktrer utanför Katrineholm. Örjan jobbade tyvärr hela dagen så han kunde inte följa med :(

Först var jag på Q-star och tanka här i Rejmyre. Då fick jag ett sms av syrran , som undrade om jag skulle till pappa och mamma. Det skulle jag, men först skulle jag stannaa till i Katrineholm och köpa present till brorsans barn som fyllde igår och som vi skulle till klockan ett.
Syrran hade inte heller köpt nåt än så vi bestämde att vi skulle träffas på Maxi.
När vi var klara där åkte vi till pappa och mamma och fikade. 


Hos Jonas och Mickaela fick vi tacos först. Det var gott!!
 
Lite dålig bild. Den är tagen med mobilen.

Efter maten blev det fika. Det var mycket gott. Bland annat en cheesecake...den hade man kunnat äta hur mycket som helst av för den var så himla god!!






Ricky låg i deras soffa där han fick sällskap av deras katt Lisa.
Efter en stund somnade han.

Jag följde med mamma och pappa hem en stund och sen med dom till deras grannar Maud och Uffe en stund.
Jag åkte vid halv sju. Örjan skulle ha slutat klockan åtta men fick sluta vid strax efter sju.
Jag kom hem en stund före honom.

Idag har vi varit i Kumla på Hästenmatch. Det blev lika sen vann Hästen tillslut i sudden.
Det var ganska många Hästenfans där.

Nu ska jag ge Ricky mat för tredje gången sen vi kom hem för två timmar sen.

Hörs!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken mojje bild på mig.. HAha!! :)

2011-01-06 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0