En helt vanlig morgon....mån 23/4-18

Hejsan,!

Då var helgen över igen och det är återigen måndag. Snabbt går det!
(null)
Morgonen börjar 05.25 när min klocka ringer...Egentligen startar morgonen 02.43 när stackars Örjan går upp. Då är det rätt skönt att somna om. 
06.15 väcker jag barna om de inte kommit upp innan. Det är sköna 45 min att göra sig iordning i lugn och ro och kolla på de första nyheterna som börjar kl 6. Till det en kopp kaffe som Örjan alltid förberett❤️

(null)
När barna gjort sig klara och borstat tänderna får de se på tv till vi gör oss iordning och åker så vi är på förskolan och frita klockan sju. 
(null)
Spexarsandy...
(null)
Oftast funkar det bra på mornarna. Såklart att det är lite småtjafsigt ibland men det finns nog de som har det värre... Det är skönt. 

Idag har jag varit i Söderköping, Boxholm, Mjölby och Linköping. 
Vilket skitväder det var idag. Regnigt och grått....stora kontraster mot i helgen när det var sommarväder . Det är väl det som är aprilväder🙈😏
Innan jag åkte hem hämtade jag hem Isak. Nu ska han vara Hemma en vecka👍😍

Idag tränade vi innebandy...kuuuul....
Imorrn är det invägning....kanske inte så kuuuul....
Nu ska jag se klart IFK matchen som IFK leder än så länge...kuuuul

Kram på er!!!!




Kommentarer
Postat av: Veronica%2525252525252520L%2525252525252520Karlsson

Gulligull......saknar er...träffs för sällan....

Svar: Detsamma....ja nu måstevi ses snart!!😍
Sanna Lindberg

2018-04-23 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0