Promenad 2 dagar i rad ...

Heeejsan! 

Idag är det onsdag och halva semestern har gått...eller är kvar 😱🙈😁

Igår började vi dagen med att äta frukost. Efter den gick vi ut och gick hela familjen (den delen som bor hemma mest ...😱😅)
(null)
Det var lite för varmt att ge sig ut efter frullen. Lite skönare att gå innan. Fast nu kom vi ju ändå iväg....stort bara det🙈
(null)
Ser mörkt ut på himlen här men solen sken på oss hela tiden. En timme och 20 min 7.3 km.
Kändes sååå skönt efteråt!

Efter det blev det att tvätta några maskiner tvätt, byta lakan, ovh småplocks lite här hemma. Ändå hanns det med att ligga och sola lite☀️👍😊

Vid 18.30 cyklade jag med ungarna till sjön så de fick bada en liten stund. Örjan gjorde goda varma mackor som vi åt till kvällsmat sååååå gott!!!

Ungarna sov i gäststugan inatt och jag och Örjan kollade på film igår kväll.

Nyss så var jag ute och gick och handlade sedan lite vi behövde på Konsum på vägen hem
(null)


Det blev ändå 4,7 km...bättre än inget.
Bu ska jag in i duschen innan frullen👍😊
Klockan är bara 9.35 hela dagen är framför oss! Härligt!

Ha en bra dag!

Kram😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0