Söndag 6/5-18

Hello!

Jaha då var det söndag igen. Helgerna går sjukt snabbt!
Isak åkte med mig hem ifredags så att han kunde vara med på fotbollsmatch igår.

(null)

Här inviger de äntligen studsmattan. 
Sandy sov hos kompis så då fick grabbarna sova i gäststugan. Det tyckte de var kul.
(null)
Jag älskar de här träden. Nu är det verkligen vår!
(null)

Mums! Wasabinötter som jag unnade mig i fredags efter näst sista besöket.
(null)
Efter jobbet blev det chill som vanligt. Vi satt på lilla El cenador. Härligt att man kan börja nyttja det rummet igen.
(null)
Det här är gott! Längtar extra mycket till helgen när man vet att chillet väntar med den man Älskar mest av allt! ❤️
Snart blir det kalas i Valla. Jag ska bara duscha först! 

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0