Tisdag 15/5-18

Hello!

Guuuud så trött jag är!! Kunde inte somna förän tolv. Tio över tolv knackar Sandy på och väcker mig. Hon klagade på att det var varmt och mörkt😱😆
Jag gick med henne till hennes rum och tog bort tjocktäcket och tände en liten lampa...
Sen somnade hon rätt snart och jag tror att jag var vaken till kvart över ett , halv två😴😴
Klockan ringde sen 5.30....
Jag längtar till i eftermiddag. Ska bli skönt att komma hem och lägga sig i solstolen förhoppningsvis☀️😁👍

Förta veckan fyllde Isak 12 år. Grattis älskade unge!!❤️
(null)
Fet blev lite sång på morron och så hade Örjan förberett mackor (som vanligt) och en gullig lapp❤️
(null)
Ser kanske ut att vara mycket mackor men dubbelmacka får han med sig till skolan.
(null)
Mina barn😘❤️
(null)
Denna fina bukett väntade mig en dag när jagkom hem. Tack älskling 😘❤️ vackert!!
(null)
Här blev det lite onsdagschill eftersom det var kristihimmelsfärd👍
(null)
Vi hade några härliga dagar förra veckan. 
Nu ska jag börja dagens bestyr! 

Kram på er! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0