Lördag 13/2-10

Hej!

Syrran ville att jag skulle starta en blogg så jag gör väl det då!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men det blir väl lite vardagliga saker.
Örjan ska ut och skotta snö och jag ska gå upp och lägga mig i solariet.
Jag solade igår men då blev det bara baksidan solad. Jag ställde nämligen in timern på 30min, men tydligen så funka den inte. Jag vaknade efter att ha solat baksidan en timma!! Då var det bara en kvart kvar till Lets dance skulle börja så då hann jag inte sola framsidan så det ska jag göra snart.

Vi får se hur det blir om jag kommer ihåg att skriva varje dag.

Kram på er alla!!! (Vilket troligtvis inte är så många)

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jippiee!! Bra syrran.. Kul att få följa dig ..

Kram kram

2010-02-13 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0