Lördag 20/2-10

Hej hej!

Idag blir det att vara inne. Eller vi kanske går ut, men det blir inget åka av (med bilen alltså).

Det snöar en massa och det har snöat en hel del inatt också. En klass två varning har gått ut och ovädret ska tydligen bli värre fram på dagen.  Idag är min kassalördag, men jag ska inte jobba. Jag ringde in i morse eftersom det snöar mycket och eftersom de sagt att det ska bli värre oväder. Jag pratade med Ann-Charlotte, som var kassaledare. Hon förstod att jag inte ville åka in och hon skulle ringa in nån annan så det var inga problem. För jag sa det att jag vill inte orsaka en massa problem, men det var absolut ingen fara. Troligtvis kommer det va lugnt på jobbet. Det är nog ingen som ger sig ut frivilligt idag.

Den här bilden är, som ni kanske förstår, inte tagen idag.




Det blev ganska sent igår. Vi kom väl i säng vid ett. Vi kollade på ett förjäkla roligt klipp på Youtube

Ni har säkert sett det, men det är så roligt att man kan se det hur många gånger som helst. Klicka på länken här och få er dagens bästa skratt!!!

http://www.youtube.com/watch?v=kXf3wx5nPXU

 

Nu längtar jag verkligen till våren och sommaren. Här är en bild sen i somras.

Solnedgången på Öland i somras....Härligt!!


Vi hörs kanske senare!


Kram kram






Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaa.. Ja jag har sett den förut. Så jävla rolig! Jobbigt att inte kunna sluta skratta bara :)

2010-02-22 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0