Måndag 15/2-10


Hej alla glada!

Jaha då var det måndag igen. Inte så himla kul. Jag lämnade Isak på dagis imorse och nu ses vi inte förrän nästa måndag…men veckorna går ju så himla fort.

Just nu är jag stoppmätt. Vi kom hem vid fem och åt sallad och tacofärs. Örjan åt lite starkt kryddat kött också. Nu ligger han och steker i solariet och sen är det min tur! Det är så himla skönt. Jag har ju inte blivit så jättebrun, men det kanske kommer. Jag kom på under förra året att jag faktiskt KAN bli brun, trots att jag tidigare fått höra motsatsen…

Här har jag tagit kort på mina finaste skor (och dyraste) som jag köpte i somras på Scorett för 890 kronor tror jag det var.

 

-Så länge du använder dem så får du köpa hur många skor du vill, sa Ögge så det var ju bara att slå till. Jag har använt dem ganska mycket tycker jag, men inte så mycket de senaste månaderna…Lite mycket snö…

 

I torsdags var vi ute och åkte lite pulka. Det var skojigt!





tjoho vad roligt!

Ses en annan gång!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Så söt han är lilla lilla Isak!!!

2010-02-16 @ 08:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0