Måndag 22/2-10

Hej Hej Hej!!!

 

Idag har det varit en tråkig dag. Örjan var hemma från jobbet för han har ont i magen.

Det började med att jag vakna av att det knaka som fasen i taket. Örjan var redan vaken. Det hade han varit nästan hela natten och han hade hört flera gånger i natt att taket knaka. Det var rätt obehagligt för det lät som att det var på väg att rasa in.

Örjan fick lägga sig i kylan nere på soffan.

Det var 23 grader kallt så jag trodde inte jag skulle få igång på bilen, men det gick bra på andra försöket.

Jag fick sluta tidigare idag så jag kunde hjälpa Örjan att ta bort snö på taket om han kände sig bättre.  Det gjorde han , men inte helt bra. Vi var ute en bra stund och försökte ta bort snö på taket. Det var mest Örjan som gjorde jobbet. Jag var livrädd att han skulle ramla när han stod ända uppe vid nocken.


En blomma från i somras. Jag längtar efter värmen!!!

 

När vi kom in gjorde vi mat. Det blev ostkorv i baguette som Timmy hade önskat eftersom han fyller år idag. Det var gott och det är skönt att ha alla barn hemma igen!!!

 

Nu ska jag duscha Isak och natta honom.

 

Hörs!!

 

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0