Fredag 11/6-10

HEJEHEJJJJJ!!!!

Skönt att det är fredag och att man är ledig i helgen. Jag tog en semesterdag imorrn eftersom Timmy tar studenten. Hoppas vädret blir bättre imorrn än vad det är idag....Det har regnat hela natten och hela dan. Fy vad tråkigt!!!

Jag jobbade 7-14 idag...glidartid!! Det var väl precis vad jag klarade av... jag har ont i ryggen, men har man tur kanske man får lite massage ikväll.
Örjan jobbar 9,30-19 så det dröjer några timmar till han kommer hem.
Jag tänkte ha maten klar tilll han kommer hem. Sallad och ugnsgrillad flintastek, går det tro? Det är ju inte grillväder ute direkt...

Idag blir det en bildfri blogg. Det är ju lite tråkigt, men ni får klara er.

Nu ska jag nog läsa lite. Jag läser "Grottbjörnens folk". Det kanske jag redan har skrivit förresten... Jag har läst den förut ,men det var länge sen så jag läser om den.

Hörs!!

Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0