Fredag 18/6-10

HEEEEJ!!!

Idag har det varit en lååååång och jobbig dag på jobbet. Jag är inte van vid sådana här långa arbetspass. Nu när jag dessutom har lite extra att bära på, ont i ryggen samt en begynnande förkylning så var det inte det lättaste att jobba 7-17. Men jag klarat och det känns ju bra!!! Nu halvligger jag i soffan och det känns inte helt fel...

När vi kom hem lagade vi tacos. Vicky var snäll och hackade lite grönsaker.
Det var fint väder nu ikväll så jag o Örjan satt ute och åt. Härligt!!

Här sitter vi och kollar på Springsteenboxen från konserten förra sommaren. Lite senare, när knotten kom så gick vi in och lyssnade. Ståpälsbra!!!!!!


Min lilla pojke......fin bild Vicky har tagit!!!!


Liten mysstund ovetandes om att vi hade papparazzi efter oss....

Vi drack kaffe och åt chokladkaka som tjejerna gjort idag. Det var jättegott!!!

Nu är det dags att stsoppa Isak i säng och sen ska vi kolla på sommaren med Göran.
Hoppas den är bra och att jag kan hålla mig vaken...

Kram kram!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0