Onsdag 2/6-10

Heeej!!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, för vi har varit iväg med jobbet.

Vi åkte med buss till Kosta i måndags. Lite utbildning eller vad man ska kalla det. Jätteinspirerande, så nu är det bara att sätta igång och sälja varor!!

Vi sov över och kom hem igår. Vi kom hem kvart i tio hit till Rejmyre. Isak har varit hos pappa och mamma. Jag hämtade honom i morse. Klockan sju var jag där för mamma skulle börja jobba halv nio. Vi åt frulle där sen åkte Isak och jag till morfar som jag klippte.

På vägen hem stannade vi till hos Liz och fikade. Där var vi en stund. De hade byggt en altan med pool och det var jättefint!! Så härligt!!

Nu håller jag på med maten och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet!!!

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0