Fredag 19/3-10

Hejsan hejsan!!

 

Jag började att skriva direkt i bloggen. Det skulle jag inte ha gjort…Jag råkade radera det jag hade skrivit. Det är inte första gången det händer så jag borde ha lärt mig att alltid skriva i Words först och sen kopiera in det i bloggen.

Jajaja men nu är det så här och det är ju bara att börja om från början…börja om på nytt…Det är ju en svängig låt förresten…

 

Idag har jag mest sovit. Jag tror jag sov två timmar i sträck i fotöljen. Vi kollade på ”Mauro och Pluras kök” på datan. Nu har jag kollat på ”Top Model” och nu tittar vi på ”Hell´s Kitchen”.

Jag mår väl ungefär som igår och Örjan är värre idag för han har fått ont i kroppen också, stackarn.

 

Jag har börjat läsa en ny bok. ”Midvinterblod” heter den och är skriven av Mons Kallentoft. Jag har inte läst så mycket än så jag vet inte om den är bra.

Får se om jag kan läsa några kapitel sen utan att somna.


Igår såg vi "Flickan som lekte med elden". Den var asbra!!
"Trubbel i Paradiset" ska vi kanske se idag om vi orkar. Det är jobbigt att vara sjuka...:(

Nu känns det som att det är dags för en panodil till. Huvudet sprängs nog annars.

 

Kanske skriver mer sen!!

 

Kram Kram!!   

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0