Måndag 1/3-10

Hejsan

 

Det blev en hemmadag idag med sjuka lilla Isak. Vi åker in till stan sen och hämtar Örjan på jobbet. Därefter ska jag träffa xet utanför dagis och lämna Isak. Han ska ju vara där en vecka nu:(. Efter det har vi bestämt att det ska bli en riktigt härlig mysdag. Vi åker först och äter någonstans, sen ska vi gå och se ”I love you Phillip Morris” på bio. Det är en rätt ny film med Jim Carrey. Hoppas den är bra. Det ska bli riktigt mysigt. Jag vet inte var vi ska äta, men just nu är jag skapligt sugen på en fettopizza. Vi får väl se vad det blir.

Satt precis nyss i telefonkö i över en kvart. Jag ringde till SF för att höra om det var någon speciell tid innan som vi är tvungna att hämta ut biljetterna vi har köpt på nätet. Vi kunde hämta ut dem när vi ville (innan filmen förstås) så det var ju bra.

Isak sitter och äter lunch och jag sitter i fotvatten, skönt!!  Jag har hunnit med att sola lite också så sen blir det duschen.

 
Lite barnprogram innan vi ska åka.


Nu snöar det en massa igen. Det hade det gjort inatt också såg jag. Jag som trodde det skulle bli vår… Det kändes ju som det igår när solen kikade fram och det droppade från taket. Vi får väl stå ut med det här ett tag till antar jag.

Ändå är det första Mars idag. Det är väl den första vårmånaden? Jag får ta det lugnt in till stan sen. Örjan slutar vid fyra och Isak ska jag lämna halv fem, så jag tror att vi åker kvart över tre härifrån. Det blir nog lagom.

 

Oj oj oj det är bäst att jag går ut och skottar lite också!!

 

Kram kram

  

 

 


Kommentarer
Postat av: cissi

Hej o hå!!

hoppas lille plutten mår bättre nu..! Trevligt med en bio kväll! Kör försiktigt bara men när du läser detta så är du nog redan framme:) Vi ses imorgon Kram

2010-03-01 @ 18:42:42
Postat av: Syrran

Hej sys! Va kul att gå på bio. Du får säga vad du tycker om den sen om du kan rekomendera den :) Kram kram

2010-03-02 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0