Måndag 29/3-10

HEJSAN!!!

 

Idag har jag varit hemma från jobbet med Isak. Han kräktes två gånger till imorse, sen har det varit lugnt.


Han har ätit lite lätt och det har han fått behålla. Vi ska åka in till stan och hämta upp Örjan vid fyra, sen åker vi och lämnar Isak till Ex utanför dagis. Nu är det ju inte våran vecka att ha barnen tyvärr.

Det blev lite rester till lunch och vi ska äta rester ikväll också. Just nu är jag assmätt, men det hinner ju ändra sig till ikväll.
 
Vårbild från förra året. Tyvärr felvriden, men han är ju snygg iallafall, eller hur!!


Jag tror det blir att se en film ikväll. Vi få se hur det blir.

 

Nu ska jag gå upp och duscha och göra mig iordning. Jag och Örjan ska till Bauhaus och köpa nåt för ett presentkort vi fick därifrån för länge sen. Det går ut den här veckan och är på 100kr. Alltid hittar man nå´t.

 

Ha det bra!!

 

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0