Onsdag 10/3-10

Hejsan!!

 

Idag har jag varit ledig, som vanligt på onsdagar. Det är rätt skönt att ha en dag mitt i veckan ledigt. Örjan jobbade 7-14 idag. Synd att inte han också är ledig.


Här har han kommit hem och checkar datorn lite.


Pontus och Bella hade studiedag idag så vid halv nio imorse åt vi frukost ihop.

Efter frullen gjorde jag två äppelpajer. 

Det har varit jättefint väder idag. Det har det ju varit hela veckan, kanske är våren här nu!! Äntligen i så fall!!

Jag och Isak tog en promenad upp till Konsum och handlade mjölk och bröd.


Här är vi på väg och ska gå.

 

När vi kom hem fick jag ett ryck och städade i trappen här inne. Jag dammsög och torkade väggar och torkade av räcket.

Vi åt isterband och stuvad potatis till lunch och vid ett kom pappa och mamma och hälsade på.

Isak med min mamma.


Syrran skulle ha kommit också, men hon försov sig visst :(
. Hon jobbar natt, annars hade det ju varit konstigt att hon försov sig ända till halv tre eller när det var hon vaknade. Vi ska ses någon annan dag istället.

Mamma och pappa hade med sig en Almondytårta så det blev både det och äppelpaj…gott gott.


Undrar vad pappa sitter och tänker på? Kanske mer sugen på mer fika?

Det är iallafall jag nu igen...Örjan är uppe och solar och när han är klar ska vi äta lite paj och se en film.

Kram och hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha ja konstigt att försova sig så länge :P haha.. Nästa vecka har jag min lediga vecka så då är ja ledig :D Kram

2010-03-11 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0