Onsdag 17/3-10

Hejsan!

 

Ja då var man hemma igen efter den något snabbpåkomna minisemestern.

Jag och Örjan åkte ner till Småland och försökte heja fram Hästen.



Det gick sådär kan man tyvärr säga. Matchen i måndags slutade 7-1 till Tingsryd och igår blev det 5-4 till Tingsryd efter förlängning. Hästen ledde med 3-0 efter andra perioden. I den sista så gjorde Tingsryd två snabba mål och var helt plötsligt med i matchen igen. Det blev 3-3 och sen 4-3 faaaaaaan vad tråkigt!! Hästen fick sen in ett mål till så det stod 4-4 när sista perioden var slut. Tingsryd fick in ett mål i sudden och då var det slutspelat för den här säsongen…:(
Örjan körde dit och jag hem.

Så här himla mysigt bodde vi.

Så här himla glada var vi över att få vara på minisemester tillsammans.

Igår fördrev vi tiden med att kolla i affärer i Kosta. Vi köpte några böcker, Örjan köpte strumpor och jag örhängen och halsband. Det var mysigt att bara gå omkring och tittapå allt.
Vi åkte sen vidare till Tingsryd. Medans vi väntad epå att matchen skulle börja satt vi i bilen och läste lite. Jag läste bara några sidor för sen somnade jag. Det var skönt med en liten middagslur eftersom jag skulle köra hem. Örjan frågade om han skulle köra hem, men jag ville göra det eftersom han skulle upp tidigt och jobba idag.

Jag har känt mig lite hängig både idag och igår. Snorig och ont i huvudet. Örjan kände sig inte heller pigg imorse, men han trodde att det var för att han inte sovit speciellt mycket inatt. Vartefter dagen gick så kände han sig sämre så han gick hem efter lunch. Nu är han soffliggande stackarn...

Nehe nu ska jag äta äppelpaj med vaniljsås och dricka lite te. Vi har fått nya filmer också...Flickan som lekte med elden!!! Yes den har jag längtat efter så den ska vi se nu!!

Hej då!!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej..

Om ni vill låna den 3:e filmen så säg till..har den hemma!!

Hälsa Ögge o hoppas han kryar på sig!

Kram på Er

2010-03-17 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0