Onsdag 3/3-10

Hejsan Svejsan!!

 

Dagen började väldigt bra med att min älskling överraskade mig med en maffig räkmacka och kaffe till frukost. Det var jättegott och det var en perfekt start på dagen. Jag blev sååå glad!!!


Vi hade nyhetsmorgon på och jag läste lite samtidigt som jag kollade. Jag läser en jättebra bok. Den heter ”Blixtsken” och är skriven av Dean R Koontz.



Här kan ni läsa vad den handlar om om ni vill.
 

Jag passade på att sola och duscha medans Ögge satt med datorn.

Vid klockan ett gick vi upp till Gästgiveriet och åt lunchbuffé.



Det var karré, potatis,sej, kall sås och fin salladsbuffé också. Bara 80 kronor och då ingick det dricka och kaffe på maten. Verkligen värt det!!


Som ni ser så blev det bara cola och Loka till maten.


Snygga Örjan, både mätt och gla´

Vi tog en promenad dit. Det blåste ganska kallt, men solen sken så det vägde upp den kalla blåsten. På vägen hem köpte vi semlor hos Helén. De ska vi äta snart. Timmy kommer nog ner och gör oss sällskap.


Kära Solliden i solskenet!!

När vi kom hem hit igen var vi lite duktiga och hängde en maskin tvätt och Örjan var duktig och vek den torra tvätten. Efter det la jag mig och läste på soffan och Örjan satt med datan. Som vanligt så somnade jag rätt snart, så det blev inte mycket läsa… Konstigt att det ska vara så svårt att hålla sig vaken så fort jag lägger mig...

 

Nu ska jag gå och sätta på kaffe.

 

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad söt du är syrran :) Kram kram

2010-03-03 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0